Kalendarz szkoleń

< 2022 >
Styczeń 21
  • 21
    21.Styczeń.Piątek

    BOSCH - II webinar Akademii Bosch Video Systems

    10:00 -11:30
    2022.01.21

     

    BOSCH – Akademia Bosch Video Systems 

     

    Szanowny Kliencie,

    Zapraszamy na kolejne, wirtualne spotkanie poświęcone zagadnieniom z obszaru Systemów Video. Spotkania odbędzie się za pośrednictwem zdalnej platformy Webex i prowadzone będzie przez ekspertów z Bosch.

    Już dzisiaj zarezerwuj czas, zarejestruj się i dołącz do nas podczas kolejnego seminarium.

    Temat najbliższej prelekcji:
    System zarządzania obrazem Bosch Video Management System – BVMS

    • Prezentacja struktury programu wraz z omówieniem dostępnych wersji i przykładów wdrożeń,
    • Nowy moduł map, wykorzystujący mapy HERE,
    • Funkcja Asystenta Śledzenia oparta na mapach HERE,
    • Wykorzystanie funkcji analitycznych kamer w BVMS.

    Data: 21.1.2022
    Godzina: 10:00 – 11:30 (1,5h)
    Prowadzący: Michał Mielczarek, Kierownik Produktu Bosch Video Systems

    Akademia Bosch Video Systems jest miejscem, w którym specjaliści Bosch będą dzielili się wiedzą na temat rozwiązań i wdrożeń w realnych projektach. W ramach spotkań przekażemy informacje na temat planowania, projektowania, wdrażania i efektywnego wykorzystania Systemów Video

     

    Weź udział w spotkaniu 

    Instrukcja rejestracji na seminarium

    Krok 1.

    Kliknij przycisk “Weź udział w spotkaniu”  znajdujący się powyżej.

    Krok 2.

    Otworzy Ci się okno przeglądarki, które umożliwi Ci zarejestrowanie się na wydarzenie. Kliknij przycisk „register” oznaczony czerwoną elipsą poniżej.

    Krok 3

    Wypełnij minimum dane obowiązkowe oznaczone *, tj. pola First name (imię), Last name (nazwisko), Email address (adres e-mail), Confirm email address (potwierdź adres email) – wprowadź taki sam adres, jak w polu email address.
    Pozostałe pola wypełnij, jeśli chcesz podzielić się tymi informacjami – Company (nazwa firmy), Address 1 (adres firmy), Address 2 (adres firmy c.d.), City (miasto), ZIP/postal code – kod pocztowy, country/region (kraj/województwo), number of employees (liczba pracowników), phone number (numer telefonu), title (tytuł zawodowy, np. mgr inż.), state/province (powiat).
    Jeśli chcesz być informowany o kolejnych spotkaniach w ramach cyklu, koniecznie zaznacz pole Would You like to receive Information about future seminars? wartością Yes (tak).

    Następnie, wciśnij przycisk Submit (wyślij) z prawej strony ekranu.

    Krok 4

    Wyświetli Ci się okno informujące o potwierdzeniu rejestracji. Należy wcisnąć przycisk Done (zakończ) oznaczone poniżej czerwoną elipsą.

     

     

    Rejestracja zakończyła się pomyślnie!

    W dniu spotkania, wykonaj kolejne kroki aby zalogować się:

    Krok 5.

    Na Twoją skrzynkę e-mail, przyszła wiadomość z potwierdzeniem rejestracji. Należy zwrócić uwagę na pole Event password (hasło dostępu) którego będziesz potrzebować aby dołączyć do spotkania.

    Krok 6.

    Aby dołączyć do spotkania, o wyznaczonym terminie należy w otrzymanej wiadomości email kliknąć zielony przycisk Join event (dołącz do wydarzenia).
    W polach oznaczonych na powyższym ekranie czerwonym prostokątem, tj. First name (imię), Last name (nazwisko), e-mail address (adres e-mail) podajemy swoje dane. W polu Event password (hasło dostępu) – hasło otrzymane w mailu z rejestracją. Następnie, klikamy przycisk Join now (dołącz teraz)

Secured By miniOrange