Serwis & RMA
REGULAMIN PRZYJĘCIA DO SERWISU
Informujemy Szanownych Klientów, że każde przysyłane do serwisu urządzenie musi posiadać wypełnione i załączone zgłoszenie na formularzu RMA.
Firma Arpol zastrzega sobie prawo do wstrzymania czynności serwisowych przy urządzeniu do czasu wyjaśnienia przez klienta i dosłania takiego formularza.
Na wykonaną usługę płatną udziela się trzy miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczy się od daty wykonania usługi. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wykonanych czynności naprawczych.
UWAGA! Urządzenie zgłoszone do naprawy gwarancyjnej, w którym stwierdzi się czynniki wykluczające gwarancję, spowoduje obciążenie klienta kosztami diagnozy/naprawy a w przypadku otrzymania urządzenia zamiennego z koniecznością jego zwrotu lub przyjęcia faktury za to urządzenie.
W przypadku odbiorów osobistych, sprzęt wydaje się po wykonaniu usługi, za zwrotem pokwitowania, bez sprawdzania tożsamości odbierającego.
Firma Arpol nie pokrywa kosztów przesyłek „z” i „do” serwisu. Paczki standardowo wysyłane są kurierem DHL na koszt odbiorcy, chyba że w formularzu RMA klient zgłosi innego spedytora. Paczek nie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Poniżej instrukcje serwisowe dotyczące prawidłowego zgłaszania kamer obrotowych i wzmacniaczy firmy BOSCH
Instrukcje serwisowe dotyczące produktów firmy SATEL szczegóły w załączniku pdf
KONTAKT:
serwis@arpol.pl; Przemysław Popielas, tel. 61 846 21 16; Piotr Modrzejewski, tel. 61 846 21 07