Aktualności

Genetec Security Center 5.10 jest już dostępne

Posted On at by / Możliwość komentowania Genetec Security Center 5.10 jest już dostępne została wyłączona

Najnowsza wersja Genetec Security Center, naszej zunifikowanej platformy bezpieczeństwa, jest już dostępna. Genetec Security Center 5.10 wypełnia lukę między systemami lokalnymi a chmurą, dzięki nowym usługom, wydajniejszemu klientowi internetowemu i możliwości wdrożenia modułu komunikacyjnego Sipelia
w chmurze.

Nowa wersja ułatwia podłączanie zewnętrznych źródeł danych do systemu, koordynację działań użytkowników w terenie i poprawia  skalowalność systemu.

 

 

Migruj we własnym tempie

Przejście do chmury nie jest decyzją typu „wszystko albo nic”. Wiele organizacji zrobiło krok naprzód i przeniosło cały system do chmury . W innych, starszych systemach, infrastrukturze krytycznej lub sieciach korporacyjnych problemy związane z infrastrukturą skłoniły użytkowników do przyjęcia bardziej stopniowego podejścia.

Obecnie większość nowych systemów jest połączona z chmurą w sposób zróżnicowany. W ubiegłym roku 78% nowo wdrażanych  systemów Genetec Security Center było podłączonych do usługi Genetec Update Service, co oznacza czterokrotny wzrost w ciągu zaledwie trzech lat *.

Genetec Security Center 5.10 wykorzystuje ten trend. Omnicast Cloud Storage to nowa usługa zarządzania wideo, która rozszerza lokalną pamięć masową, aby umożliwić użytkownikom skalowanie pojemności w górę
i w dół, ułatwiając optymalizację kosztów w zależności od potrzeb, które mogą wzrastać lub maleć w trakcie eksploatacji systemu.

Warstwa „wydajność” zapewnia operatorom i osobom prowadzącym analizę zdarzeń natychmiastowy dostęp do najnowszych archiwów. Warstwa „długoterminowa archiwizacja” oferuje opłacalną opcję przechowywania archiwów, które nie są natychmiast potrzebne. Wideo jest automatycznie przesyłane między poziomami
w oparciu o zasady systemowe. Aby uzyskać szczegóły pobierz informacje ​​dotyczące pamięci masowej Omnicast Cloud .

Klient WEB Genetec Security Center zapewnia użytkownikom ujednolicony interfejs z dowolnego komputera. Wersja 5.10 umożliwia pełne zarządzanie poświadczeniami kontroli dostępu i regułami dostępu, od tworzenia do modyfikacji i usuwania.

W połączeniu z istniejącymi funkcjami administracyjnymi zmniejsza to potrzebę korzystania ze standardowego klienta Security Desk. Dowiedz się więcej o kliencie internetowym.

 

 

Sipeliamoduł zarządzania ujednoliconą komunikacją w Security Center, jest teraz dostępny jako usługa. Wdrożony w chmurze i w pełni zarządzany przez Genetec Security Center, pozwala rozszerzyć system lokalny w ramach wdrożenia hybrydowego lub zunifikować zabezpieczenia w pełnym środowisku SaaS.

* Źródło: Badania przeprowadzone na próbie 25 870 systemów, które są częścią programu ulepszania produktów Genetec opt-in.

Wprowadzaj dane za pomocą interfejsu typu „wskaż i kliknij”

Genetec Security Center zapewnia dostęp do stale rozwijającego się ekosystemu ponad 900 systemów, czujników i aplikacji. Jego obszerny zestaw do tworzenia oprogramowania (SDK) zapewnia rozwiązanie umożliwiające integrację systemów unikalnych dla danego środowiska. Jednak szybkie tempo rozwoju technologii  w połączeniu z różnymi dostępnymi systemami operacyjnymi oznacza, że ​​integracja oparta na pisaniu kodu może być, w niektórych przypadkach,  zbyt czasochłonna lub kosztowna.

Nowa rola Record Fusion Service, bez konieczności tworzenia dodatkowego programu integrującego, zapewnia możliwość przenoszenia danych zewnętrznych do systemu Genetec Security Center. Za pomocą prostego interfejsu typu „wskaż i kliknij” możesz importować dane z programu Excel, CSV, JSON lub innych popularnych plików danych strukturalnych. Następnie możesz przypisać kolumny danych do niestandardowych pól bazy danych Genetec Security Center i dostosować sposób ich wyświetlania. Można wtedy  używać tych danych do wyzwalania zdarzeń, dostarczania informacji sytuacyjnych na dynamicznych mapach lub użyć ich jako część raportów i pulpitów nawigacyjnych.

 

 

Rola Record Fusion Service tworzy również interfejs API REST dla niestandardowych źródeł danych, umożliwiając bezpośrednią integrację z systemami zewnętrznymi.

Nowe sposoby korzystania z danych bezpieczeństwa w podróży

Genetec Security Center 5.10 oferuje nowe sposoby wykorzystania danych z systemu w telefonach komórkowych.

Nowe zadanie Synergis Evacuation Assistant wykorzystuje dane kontroli dostępu, aby pomóc w monitorowaniu procesu ewakuacji oraz wyświetla status osób potencjalnie zagrożonych. Dostępny za pośrednictwem portalu internetowego, zoptymalizowanego pod kątem telefonów komórkowych i tabletów, jest dostępny również
w punktach zbiórki. Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć jak to działa.

 

 

Genetec Mobile oferuje również największą aktualizację od czasu premiery oraz wprowadza incydenty mobilne.

Możesz teraz przeglądać aktywne incydenty Mission Control w podróży i wywoływać nowe incydenty w swojej lokalizacji za pomocą zaledwie kilku kliknięć. To świetny sposób na rozszerzenie śledzenia na sytuacje wykryte podczas patroli, takich jak wandalizm lub zgłoszenia – na przykład zaginione dziecko lub osoba zachowująca się podejrzanie.

 

 

Bezproblemowo rozwijaj swój system kontroli dostępu

W ubiegłym roku Synergis, system kontroli dostępu Genetec, został uznany przez agencję badania rynku Omdia za najszybciej rozwijające się oprogramowanie do kontroli dostępu na świecie. Wersja 5.10 zwiększa skalowalność dzięki obsłudze do 600 000 posiadaczy kart w jednym systemie. W połączeniu z systemem Global Cardholder Management możesz bezproblemowo zarządzać pracownikami na całym świecie.

Administratorzy uzyskują także nowe narzędzia do efektywniejszego zarządzania rozwijającym się systemem
i jego późniejszego utrzymania. Widget bezpieczeństwo, który śledzi zgodność systemu z najlepszymi praktykami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, teraz automatycznie monitoruje stosowanie zaleceń dotyczących kontroli dostępu. Utrzymywanie aktualnego oprogramowania sprzętowego jest jedną z kluczowych strategii zapewniających bezpieczeństwo systemu, dlatego użytkownicy mogą teraz planować aktualizacje oprogramowania układowego dla urządzeń zarządzanych przez Synergis Cloud Link. Oznacza to, że możesz scentralizować aktualizacje i skrócić czas wymagany do wykonania tego podstawowego zadania.

Gotowy do aktualizacji?

To tylko rzut oka na wszystkie nowe cechy i funkcjonalności dostępne w Security Center 5.10. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub zaktualizować swój obecny system, zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi.

Secured By miniOrange