Aktualności

BOSCH – Akademia Projektantów Systemów Bezpieczeństwa Pożarowego – drugie spotkanie

Posted On at by / Możliwość komentowania BOSCH – Akademia Projektantów Systemów Bezpieczeństwa Pożarowego – drugie spotkanie została wyłączona

 

 

Szanowny Projektancie,

Zapraszamy Cię na cykl regularnych spotkań poświęconych zagadnieniom z obszaru Systemów Bezpieczeństwa Pożarowego. Spotkania odbędą się za pośrednictwem zdalnej platformy i prowadzone będą przez ekspertów z Bosch oraz zaproszonych gości – ekspertów z branży.

Już dzisiaj zarezerwuj czas i dołącz do nas podczas drugiego seminarium:

Temat: „Rola Systemu Integrującego Urządzenia Przeciwpożarowe (SIUP) w kontekście współpracy z innymi instalacjami bezpieczeństwa pożarowego. Aspekty prawne i projektowe.”

Data: 10.06.2021
Godzina: 10:00 – 11:30 (1,5h)

Prowadzący: mgr inż. Jakub Bednarz, Kierownik Produktów Bosch SSP

O tematyce comiesięcznych spotkań będziemy Was regularnie informować. Zainteresowani kolejnymi tematami będą mogli dołączyć do seminarium korzystając każdorazowo z linku rejestracyjnego.

Drugie seminarium : „Rola Systemu Integrującego Urządzenia Przeciwpożarowe (SIUP) w kontekście współpracy z innymi instalacjami bezpieczeństwa pożarowego. Aspekty prawne i projektowe.”

W programie seminarium:

• Definicja, przeznaczenie, zastosowanie SIUP w kontekście aktualnych wytycznych.

• Typowe konfiguracje i elementy składowe SIUP.

• Wymogi funkcjonalne stawiane wobec tego typu systemów. Przykłady rozwiązań.

Przypominamy, że osoby, które wzięły udział w poprzednim seminarium i będą uczestniczyć w tym spotkaniu jako pierwsze otrzymają „Poradnik projektanta Bosch – realizacja sterowań automatyką ppoż.” Dokument szczegółowo opisuje poruszane podczas prelekcji zagadnienia oparte o praktyczne przykłady, pomocne w codziennej pracy projektowej

Instrukcja do rejestracji znajduje się poniżej linku do wydarzenia

Weź udział w spotkaniu 

Instrukcja rejestracji na seminarium

Krok 1.

Kliknij przycisk „Weź udział w spotkaniu” znajdujący się powyżej.

Krok 2.

Otworzy Ci się okno przeglądarki, które umożliwi Ci zarejestrowanie się na wydarzenie. Kliknij przycisk „register” oznaczony czerwoną elipsą poniżej.

Krok 3

Wypełnij minimum dane obowiązkowe oznaczone *, tj. pola First name (imię), Last name (nazwisko), Email address (adres e-mail), Confirm email address (potwierdź adres email) – wprowadź taki sam adres, jak w polu email address.
Pozostałe pola wypełnij, jeśli chcesz podzielić się tymi informacjami – Company (nazwa firmy), Address 1 (adres firmy), Address 2 (adres firmy c.d.), City (miasto), ZIP/postal code – kod pocztowy, country/region (kraj/województwo), number of employees (liczba pracowników), phone number (numer telefonu), title (tytuł zawodowy, np. mgr inż.), state/province (powiat).
Jeśli chcesz być informowany o kolejnych spotkaniach w ramach cyklu, koniecznie zaznacz pole Would You like to receive Information about future seminars? wartością Yes (tak).

Następnie, wciśnij przycisk Submit (wyślij) z prawej strony ekranu.

Krok 4

Wyświetli Ci się okno informujące o potwierdzeniu rejestracji. Należy wcisnąć przycisk Done (zakończ) oznaczone poniżej czerwoną elipsą.

Rejestracja zakończyła się pomyślnie!

W dniu spotkania, wykonaj kolejne kroki aby zalogować się:

Krok 5.

Na Twoją skrzynkę e-mail, przyszła wiadomość z potwierdzeniem rejestracji. Należy zwrócić uwagę na pole Event password (hasło dostępu) którego będziesz potrzebować aby dołączyć do spotkania.

Krok 6.

Aby dołączyć do spotkania, o wyznaczonym terminie należy w otrzymanej wiadomości email kliknąć zielony przycisk Join event (dołącz do wydarzenia).
W polach oznaczonych na powyższym ekranie czerwonym prostokątem, tj. First name (imię), Last name (nazwisko), e-mail address (adres e-mail) podajemy swoje dane. W polu Event password (hasło dostępu) – hasło otrzymane w mailu z rejestracją. Następnie, klikamy przycisk Join now (dołącz teraz) oznaczony na ekranie pomarańczowym prostokątem.

Zapraszamy!

Secured By miniOrange